lördag 17 april 2010

Tick, tack, tick, tack......

Tid, det är alltid svårt att hinna med saker, själv har jag alltid svårt att hinna med saker när jag ska göra dem. Det händer många gånger att jag skjuter saker framför mig, tills jag blir tvingad att ta itu med dem och då kan det ibland vara för sent.
Bibeln ger oss många fingervisningar om tid;
"Han säger ju: Jag bönhör dig i rätt tid, och jag hjälper dig på frälsningens dag. Se, nu är den rätta tiden, nu är frälsningens dag." 2 Kor.6:2
"Men det säger jag er, bröder: Tiden är kort." 1 Kor.7:29
Ett beslut är viktigt att inte skjuta upp tills det är för sent, beslutet att be Gud att förlåta dig dina synder, beslutet som gör att du får frid med Gud.
Idag vill jag ge dig möjligheten att försona dig med Gud. Länken här leder till "Frälsningsbön", klicka på den och läs den med ditt hjärta, den hjälper dig att söka Gud och att öppna ditt hjärtas dörr. Jesus älskar dig och vill uppenbara sig för dig!
Gud välsigne dig! / Johan

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...